fredag 28 mars 2008

statshundar...

.....eller inte!

Hehe idag är vi i göteborg. Husse jobbar med ett band som spelar där ikväll och vi vill ju såklart träffa honom innan han drar vidare ut i europa. Vi har gått på stan och husse tyckte vi gjorde bort oss! Vadå man måste väl få nosa,dra i kopplet, hälsa på folk, äta allt som rör sig och jaga fåglar precis som man får hemma i vänersborg, eller?! Han tyckte oxå att matte såg ut som en karl när hon gick med mig i kopplet och spände sig hahaha! (Det gillade inte matte)

Matte har gått i affärer oxå men då fick vi sitta i bilen, trist... Fast vi trivs väldigt bra i buren. Vi har våra goa täcken på oss oxå har vi fått ris och kokt fisk eftersom Qastor är dålig i magen. Mums jag gynnas av hans ohälsa haha!

Föresten kom matte på varför han är dålig i magen.... han hade visst ätit lite olämpliga plaster från mattan som ligger i buren... typiskt valpar puuh! Men det verkar som han är på bättringsvägen.. Iallafall så är han lika pigg och busig som vanligt. Måste erkänna att ja tycker det är riktigt kul när han busar med mig haha då blir ja som en valp oxå, fats förståss så är det jag som bestämmer!!

Nu ska bandet snart spela och då ska vi sova en stund, sånt där oväsen klarar mina stora malle öron inte av.
//DUNDRA

Inga kommentarer: