fredag 7 mars 2008

puuh vilken förmiddag!!


KLockan 07.53 ringde min telefon, det var mamma som var utanför vårt hus med lill-tjejen stina. Vi ska passa henne idag. Det blev precis som jag föreställt mig det helt hysteriko... Jag, Dundra och Stina fick låsa in oss i sovrummet. Medan Älskling och Qastor fick lägga sig ute i soffan haha vilken morgon!! Qastor och Stina älskar ju att busa med varandra så att ha dom två i samma lägenhet är inte det lättaste :)
Efter att vi fått sova en stund till, väckte jag älskling med paket då han fyller år i morgon... Sen åkte han iväg på turné. Tråkigt men han är tebax redan på söndag!
Jag och alla vovvar åkte upp till klubben och gick en lång härlig promenad i skogen, är så härligt när hundarna kan springa som dom vill och busa med varandra.
Eftersom Stina är en cocker så såg hon ut som en rishög när vi var framme haha hon är helt otrolig... Mina var inte så tjusiga dom heller, men mallarnas päls orkar ju så snabbt.
Efter promenixen åkte vi vägen förbi djuraffären och köpte saftiga ben. Passade oxå på att väga Qastor och han vägde redan 11,2 kilo herre gud vad han växer..
Nu har ja städat och ska käka lite.. Hörs senare!

Kramar

Inga kommentarer: