torsdag 6 mars 2008

Lättad...

Idag hade jag grupp tenta som gick kanon bra! Jag fick oxå tillbaka min förra tenta och den var godkänd, riktigt härligt då ja var lite osäker!!

Jag firade med att gå med mina älsklingar till stan och fika. Vi satt ute i solen och hade det mysigt.. bra för Qastor oxå att vara i stan och hälsa på lite folk och se massa konstiga saker som: Cyklar, barnvagnar, rullstolar och bilar.

Efter stan var det dax att ta en siesta, jag och vovvarne la oss och kolla på animal planet medan husse jobba!

Vid fem tiden åkte vi upp till klubben. Gick en promenad och träna lite med Qastor. Men det blev en kortis idag, kände oss lite slöa..

Nu är vi hemma och slappar igen :)

Imorgon kommer stina ( mammas cocker på 9 månader) så då lär det bli livat här haha! Vi har lovat att passa henne några timmar. Ev kör vi spår med dem allihop, ska bli kuligt!

Sov så gott. kramar

Inga kommentarer: