onsdag 2 april 2008

spårkurs..

Idag har varit en stressig dag. Direkt efter praktiken åkte jag hem och hämtade hundarna, sen åkte vi till snäjk där jag provade ut ett par nya kängor då mina gamla är helt genomblöta :( Sen fortsatte vi mot brukhundsklubben! Äntligen kan man träna där igen, då all snö är borta!!!

Vi gick först en promenix sen tränade jag dem en och en. Med Qastor körde jag kontaktövningar, ligg och fot. Han är så rolig att träna med! Duktig är han oxå fast fot är han inte bäst på haha! Men men det kommer väl..

Kl 17.30 var det dags för att hjälpa till med en spårkurs. Var roligt att se så många olika raser spåra. Det var allt från Mops till stooor schäfer. Var ett härligt gäng så ja hoppas man får se några av dem ikväll på klubben. Fast alla människor är ju inte som oss och är där varje kväll, och blir rastlös som tusan när det e snö och man inte kan vara där :)

Älsklingen är i Tyskland, tror jag.... Love you hur som helst.

kram kram nu ska vi till klubben och spåra

Inga kommentarer: