söndag 25 maj 2008

Älskade mamma och skyddstävling!

Morsdag idag..... stackars min mamma. Jag var bara hos henne i 30 minuter sen åkte jag igen :( Har vart på klubben hela dagen, skyddstävling! Var med redan kl 07.00 och gick spår, senvar det allt annat på klubben och jag var inte hos mamma förrän fyra. Dåvar ja så trött att ja höll på att svimma.

Nu är jag hemma och ska sova.

Älskling är i typ Malaysia eller Taiwan eller nåt sånt.. på tisdag ska jag hämta honom på landvetter :) Längtar så!! Ska bli gött att han kommer hem och spårar med Qastor hehe! Älskar dig.

God natt för en stund kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var så trött förut att det snurrade i huvet. Men jag har haft en trevlig dag!!

Anonym sa...

HALLO PÅ DIG, HOPPAS DU VILAT UPP DIG NU OCH ATT RESAN FÖR ATT HÄMTA ÄLSKLINGEN GICK BRA, VÅR RESA TILL ULLARED GICK FINFINT. DU DET GÖR INGET ATT DU BARA VAR HÄR EN KORT STUND, SOM DEN FÖRSÅENDE MAMMAN JAG ÄR SÅ FÖRSTÅR JAG ATT DU VILL VARA MED DÄR HUNDARNA ÄR OCH JAG TYCKER BARA DET ÄR BRA FÖR DIG.
HA DET NU SÅ GOTT SÅ SES VI SNART ELLER HÖRS.. krAM mAMMAN