tisdag 20 maj 2008

goa ungar,goa hundar & spyor :/

Så har Dundra blivit dålig igen.... hon har spytt som en gris. Ringde veterinären och antagligen är det hennes medicin som hon inte tål, vi fick nytt recept! Hoppas hon blir bra nu.

Igår var jag med mammas älskling Stina hos Marie för att få henne trimmad det sista nu inför utställningen på lördag, ska bli spännande att se henne och mamma i ringen :) Jag tror dom tar hem hela tävlingen. Hon är hur söt som helst nu, tack tack Marie!! Jag gosade oxå med Maries goa valpar. Fyra svarta cockervalpar, finns inget sötare!

Idag har vi tränat på klubben igen, hade uppehåll igår... Eva och Jannick var där med sina underbara ungar, så söta (säg till om ni behöver barnvakt :) Ja blev såklart fast i ungarna och busade med dem men lite träning hann vi med. Först massa lydnad, fot, inkallning, sitt stanna kvar, plats osv Sedan körde vi ett spår ute på gärdet. Jag passade oxå på att låta Qastor busa med barnen, dom hade så kul ihop, det är skönt att han gillar barn och kan busa med dem oxå. Jag tycker det är väldigt viktigt att han blir social med alla sorters människor! Kuligt värre. Kom inte hem förrän 21.15!

Nu ska vi strax sova är trötta ikväll!

Massa kram

Älskling är på väg från Perth till Japan (älskar dig)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har läst.
Mamman

Anonym sa...

Hej !
Barnen pratar fortfarande om dig, de tyckte det var så kul att hänga med dig och Qastor. De undrar när de får träffa dig igen :)
Hälsningar från Eva, Hannah och lill Elin