tisdag 3 juni 2008

Spår, Lydnad & Bad

Hejsan på er!

Nu är det bara tre dagar kvar tills jag, Dvärgen & Dundris packar bilen och åker ner till Blekinge för att först hämta älsklingen i norje (jobbar med band på sweden rock) sen åker vi vidare till Karlshamn där modprovet är! Kul värre!!! Mysigt att tälta oxå tycker jag (tycker inte husse) haha! Försöker övertyga honom om att det kommer bli kanon med grillning, öl, skydd och mycket hundsnack!! Ja längtar!

Igår la vi två spår till lilla Q, Dom gick rätt bra. Han tar ju alla pinnar men han är lite hetsig tycker vi. Han klarar dock svängar och som sagt pinnarna har han inga som helst problem med. Får försöka hitta ett sätt att få han lite mer långsam och på så sätt mer nogrann.

Vi körde oxå lydnad, eller rättare sagt husse och Q körde lydnad. Jag tycker det är viktigt att dom får köra ihop då marcus är hemma så att han vänjer sig med oss båda :) Dom körde linförighet, fritt följ, apportering, sitt stanna kvar, inkallning oxå en budföring. Jag körde en plats med honom oxå!

I morgon ska jag jobba, puuh ja som varit ledig nu i några dagar hur ska ja orka :/

Är så underbart väder, tror det blir pråmen en sväng ikväll om min fot blir bättre..... Gjorde en snygg vurpa förut.. Ja satte fast hundarna i en 15kilo tund parasoll fot, gick så bra ända tills husse kom ut och hundarna skulle hälsa på honom... självklart fick ja betongfoten rätt över min fotknöl samtidigt som jag ramla och höll på att stucka foten för 65377801 gången!! hmm hur lyckas man klanta sig så jämt, grannarna hade nog kul iallafall :/

Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars din onda fot. *blåser på den* Vad kul att åka till Sweden Rock, men du kan väl inte se på några band eller? Med tanke på hundarna alltså. Trevlig att bo i tält, glöm inte myggspray bara.